Wednesday, January 16

de dimineaţă

Mă întrebam în maşină ce o fi fost în capul meu de m-am gândit că ar merge combinaţi pe acelaşi cd Carla Bruni cu Noir Desir şi Louise Attaque cu Joe Dassin, în virtunea nici unui alt criteriu decât cel al limbii. Un melange care mă băga într-o stare/film şi când mă lăfăiam şi eu mai comod poc!, schimba placa. Nu ştiu cum m-am gândit eu să le arunc în aceeaşi oală . . . nişte mylene şi mcsolar mai lipseau şi ar fi fost cu adevărat cea mai fără sens compilaţie :)))

S-a relansat snowboard.ro! Arată mai bine, se mişcă mai bine, aştept cu interes să văd ce va continua să apară pe blog . . . . primul post ne aduce la cunoştinţă o mostră incredibilă de prostie a la USA. De la idee până la textul de marketing.
Şi lăsând asta deoparte puţin, imaginaţi-vă cum ar fi să te duci cu aşa ceva pe pârtie, când e un sport văzut ca fiind 'cool' şi cam toată lumea care se apucă acum se apucă pentru factorul de 'coolness'.
Felicitări Vlad şi la cât mai mare! :)

No comments: