Tuesday, January 29

lux

În weekend am recunoscut criza la adevăratul ei nivel.

Ieri şi astăzi m-am apucat, cu capul înainte, să intru în pâine şi să le tai încet încet de pe listă. Ziceam mai jos . . . exact ca în sesiune . . . mi-a luat ceva să intru în ritm. Noroc că, în timp, ajungi să te împrieteneşti cu bioritmul tău şi să ştii să-ţi programezi şi alea câteva zile în care vei încerca şi vei dori dar nu se va putea şi pace urni din dulcea-i stare de bine!

Ei bine, după toate acestea, azi am aflat că am înflorit şi sunt luminoasă! :D Aşa, dintr-o dată! După nişte săptămâni în care am fost "aşa şi aşa" :)))))

Asta pentru că nu sunt modelul iresponabil. Doar modelul un pic leneş.
Adică atunci când nu fac, trăiesc cu vinovăţia faptului că nu fac. Şi probabil se văd cele multe care îmi plutesc deasupra capului şi îmi apasă exact pe zonele alea ale creierului care te fac să străluceşti ca-n reclamele la cremă cu femei fericite în ploaie caldă de vară sau sub aşternuturi albe impecabile.

Oricum, odată intrată în ele, iar îmi aduc aminte cât de mult îmi place ce fac şi cum mi-e groază şi lehamite de ele numai când le ţin departe, în dosare, foldere şi mail-uri flag-uite.

All in all, e de bine.
Şi vorba Andrei, nu avem practic, nicio problemă pe lumea asta în acest moment.

Ne exersăm neuronii şi logica cu diverse chestii . . . mai un puseu de disperare, mai o criză de direcţie, mai un 'vai de mine nu o să o scot niciodată la capăt'. Dar asta e altceva. Şi se întâmplă tocmai pentru că nu avem, practic, nicio problemă. :)) Şi de abia ăsta este lux cu L mare!!!

No comments: