Tuesday, January 22

înapoi la 'basics'

9.00 - Arabela la cosmetică. Mărie bea cafea şi citeşte pe o băncuţă la soare. Şi e cald. :)
10.00 - Mărie la cosmetică. Arabela stă la soare şi lasă tratamentul să-i cureţe vopseaua.

All in all, cea mai frumoasă dimineaţă de destul de multă vreme (nb. nu includ aici cafelele la soare la 2000 de metri pe fundal alb în timp ce Secona aştepta să-i intrea ceara în talpă) ;)

Azi dimineaţă mi-am dat seama că mi-am reintrat în ritmul pe care-l tot blestem că nu se re-instalează de când m-am întors. Dacă au reapărut 'lucrurile frumoase', chicotelile în barbă şi dorinţa de a avea flori proaspete pe birou . . . suntem bine. Foarte bine.



Şi mai e un pic şi apar lalelele şi cireşele, sincronizate perfect cu skiul de primăvară. Numai de bine :)


Foto de aici.

No comments: