Thursday, January 24

somn!

Eu nu mă omor după canapeluţe şi scăunaşe şi chestii drăguţe. Nu mă entuziasmează obiectele de mobilier. Îmi place să mă uit la ele dar nu am 'ochi'. Sunt mai pe partea stângă a creierului.

Dar salteaua asta, care în afară de faptul că este galbenă nu are cine ştie ce formă futuristă, are o idee atât de simplă şi frumoasă la bază încât uite că am ajuns să postez mobilier! :))))

The Love Mattress offers a simple solution to the limp arms that often follow a lovers’ embrace.

"Studying the embracing styles of couples in bed showed that placing the arm under your partner's body causes abnormal pressure on the arm muscles, blood vessels and nerves. It occasions weakness and pain in the arms."




Bine, puteau să-i spună în mii feluri mai puţin îngreţoşante dar asta e!

No comments: