Friday, January 18

încet, încet

Am reuşit să sun la instalator.
Am reuşit să scot nişte chestii din mine pe care în mod normal nu le scoteam.
Am reuşit să nu mai uit să exersez detaşarea.
Am reuşit să mă ţin de butterbeehappy şi face bine la creier şi la stare.
Am reuşit să rezolv chestii mici pe care le tot amânam tocmai pe criterii de 'micenie'.
Am reuşit să nu mă mai uit în afară după soluţii.
Am reuşit ca atunci când cer şi primesc soluţii din afară să conteze tot my gut feeling indiferent de încrederea în 'autoritatea' experioară.

Hehe....funcţionează! :)

3 comments:

Sandra G said...

hehe, de 7 ori bravo!, ca tot e 7 cifra mistica :)

tine-o tot asa hun >:D<

mărie said...

Păi profit acum cât pot.....până nu începi să chargeuieşti sesiunile :)))
:*

Sandra G said...

hahaha, pe tine nu te-as chargeui nici intr-o mie de ani... am si eu scrupulele mele ;)