Monday, April 14

de la capăt

Apropo de postul de mai jos - evident că astăzi plouă, nu? :))

E prima săptămână în multe multe multe când am de luni ceva planificat pentru fiecare seara după birou. It's a nice feeling. Şi sunt numai chestii draguţe.

Am stat în casă 4 zile la rând cu boala. Rezultatul, acum că a trecut agonia: sunt odihnită cum n-am mai fost de mult şi mai slabă cu vreo 3-4 kile. Este atât de tipic femin să vezi un silver lining al bolii în faptul că ai slăbit. No self respecting man nu ar "îndulci" o stare fizică nasoală cu 'da bine că măcar am slăbit un pic'. Ooof :)))

Bine că toate zilele astea a fost soare afară şi eu nu am putut nici să ies la aer ca lumea nici să dorm din cauza căldurii. Azi dimineaţă, cu geamurile deschise şi păsărele şi ploaie, aş fi stat în pat o veşnicie.

Trebuie să-mi deblochez nişte cărări de acţiune care observ că încep să devină prea înrădăcinate. Şi nu e bine.

În rest - urmează Nova Rock! Istanbul! şi escapada anuală acolo unde a început totul: Barcelona!

Când nu te agăţi de toate tâmpeniile îţi dai seama că de fapt e aşa de bine . . .

Când cel mai mişto moment din ultimele luni în Bucureşti a fost ăla în care am ieşit la plimbare în pantaloni trei sferturi, cu muzica urlând în căşti, la pas ştrengăresc pe bulevard.

Pe bune acum, despre asta este vorba.

Restul e butaforie!

No comments: