Thursday, April 10

fiinţe superioare

Există şi o rază de soare în această agonie prelungită datorată unei măsele răzleţe care a pus-o de-un party cu nişte organisme unicelulare răutăcioase. Pe modelul 'când părinţii nu-s acasă' am exact senzaţia că s-au îmbătat cu toatele crunt când n-am fost eu atentă iar acum se hrănesc din mine ca să le treacă mahmureala. Bleah.

Doare, doare , doare!

Probabil asta cu mahmureala la unicelulare e ca aia cu orgasmul la porci . . .altfel cum naiba să mă doară încontinuu de 5 zile!

Dar am aflat cu această ocazie că eu nu am măsele de minte. Ceea ce mă propulsează automat pe o treaptă superioară a evoluţiei speciei umane.

Plus că mă liniştelşe teribil pentru că am urmărit procesul de ieşire la suprafaţă a primei măsele de minte a Sandrei şi nu părea foarte plăcut.

Şi acum când mă gândesc, cred că nu am nici apendice. Deci clar, Omul Nou s-a născut!

PS. A se nota că sunt sub influenţa unor calmante puternice sub reţetă.

No comments: