Tuesday, April 1

giving thanks

Iar arunc mai jos cu noroi în univers când, de fapt, e numai vina mea şi sunt nervoasă pe mine.

Pentru că el, universul, de fapt a ţinut cu mine ca întotdeauna.
So, mulţumim universului pentru că fără 'ajutorul' nu aş fi ajuns aici (şi astea sunt chestiile aşa, de suprafaţă, pe care pot să le observ, cine ştie cât mai lucrează pentru mine la chestiile mici şi neobservabile ;))

Revenind, zilele astea universul ruled pentru că:
1. am ajuns la Porsche luni la ora 10.00, nu la 14.oo cum era programat iniţial (nu aş mai fi avut timp de toată tevatura dacă aş fi pierdut acele 4 ore). Pentru că se circula aşa uşor dimineaţă că am zis, what the hell, hai sa rezolv acum.
2. pentru că Tribunalul Bucureşti, deşi plin de bugetari, mâine va fi acolo ca să-mi apostileze mie mizeria.

Deci da? Universul rulează! Şi good things happen to good people who send out good vibes!

Jur că altfel nu am cum să am atâta noroc câteodată!

No comments: