Wednesday, April 30

Vai de când n-am mai băut un pahar de vin liniştită doar eu cu mine.

Iar am zis ca stau în casă şi pun în ordine lucruri. Mai ţineţi minte mândra lista din ultimul post? Ghici ghicitoare cât am rezolvat din ea de vineri până astăzi! Coreeeeect. Nimic! :))))

Iar m-am lăcomit la oameni şi situaţii. Deşi, eu tot nu înţeleg o chestie. Cum stabileşti unde se termină ceea ce simţi că vrei să faci şi începe lăcomia pentru aceea chestie?

Că, până la urmă, am devenit foarte atentă la mine şi nu mai reacţionez la 'nu pot să nu mă duc acum acolo că cine ştie ce e întâmplă sau se supără X pe mine etc. etc. '. Aşa că atunci când mă duc sau stau sau plec sau orice aş face, chiar o fac pentru că aia simt atunci.

Poate o mai fi o urmă din modus operandi cu care m-am obişnuit în atâţia ani dar jur că starea asta generală de bine şi împăcare este martoră că deciziile nu se mai iau pe aceleaşi criterii ca înainte.

Vreau o casă cu o curte să joc canasta şi să fac grătare şi să dorm şi să stau la soare de joi până duminică. Departe de lumea dezlănţuită. Are cineva nevoie de house sitting cât e la mare/munte? :D

No comments: