Sunday, April 13

Pantaloni trei sferturi, tricou, piele la aer, plimbare. N-am mai mers pe jos prin Bucureşti de nu mai ţin minte când. Am plecat în plimbare până la Universitate ieri şi astăzi. Să nu săriţi că nu e mult, eu de obicei mă duc cu maşina până la mall. În condiţiile în care stau Nerva Traian. Adică: Ruşine!

Am observat că playlisturile preferate de condus se potrivesc şi la mers pe jos. Playlistul ăla la care sincronizezi apăsatul pe acceleraţie sau trasul de volan în curbe. Iubesc să conduc aşa! Aseară am sincornizat pasul la acelaşi playlist şi senzaţia este aceeaşi.

Mă bate gândul să declar săptămâna asta fără maşină. Aşa aş lăsa şi laptopul la birou şi nu mi-aş mai polua serile cu inboxul de la birou. Şi săptămâna care vine e probabil printre ultimele în care voi rezista fără aerul condiţionat al Arabelei. Vaaai....o să se facă cald :(( Căldură din aia. Bleah. Căldura aia ar trebui să stea la mare.

Eu încă nu am învăţat să trăiesc între betoane încinse. E de abia a treia vară în Bucureşti. Mi-e dor de alea de la ţară în munţi unde erau tot timpul cu 5-6 grade mai puţin şi briză. Şi de verile la mare unde nu conta cât de cald e atâta timp cât puteai să te plimbi cu un cearceaf pe tine toată vara.

O să se lipească hainele de noi. Nuuuu!

De aceea, săptămânile astea trebuie stoarse la maxim în ceea ce priveşte activitatea în aer liber.

No comments: