Wednesday, April 16

accente

Aseară, PS: I love you s-a terminat cu If I ever leave this world alive. Îmi place foarte tare să dau de Flogging Molly sau Sublime sau Sugar Ray în filme de hollywood. Mi le apropie cumva. O melodie din categoria asta scoate filmul din marea de 'filmuleţe ok de văzut în timpul săptămânii când ai chef să zaci în casă degeaba după muncă' într-o zonă nu de capodopere dar cumva le face mai drăgălaşe. Nu am cum să explic altfel senzaţia.

Oricum, trebuie să revăd Irlanda, aia e clar! Odată că mi-e dor şi în al doilea rând pentru accentul ăla! Deci nu ai cum să vorbeşti aşa!! Awwww..... Poate chiar mă duc la Liverpool (să ne amintim şi de Jude) şi sar de acolo pârleazul. Încep să cred că un accent din ăla face inutilă bifarea unor alte categorii în alegerea alesului. Cum ar fi good looks sau inteligenţă sau umor. Deci daţi-mi accentul ăla şi sunt fericită :)))

Până una alta, departe de poveşti din astea, realitatea este că azi chiar mă duc să sărbătoresc prinţesă cu o poveste. Deci ştiu clar că se poate! ;)

No comments: