Tuesday, August 21

către Pipera şi Băneasa

De ce, având bani, ai vrea să locuieşti aici?


Accept, e mai lux în cartierele cele noi decât în periferia din poză dar ideea e cam aceeaşi. Mă întreb şi mă tot întreb de fiecare dată când ajung prin zona aia. Ai banii să-i dai pe casă în zona rezidenţială A şi alegi să stai între alte 49 de case identice.

Chiar atât de mare e problema cu lipsa de timp la oamenii care au finanţele pentru aşa ceva? E singura explicaţie plauzibilă. Refuz să cred că alegi asta având timpul necesar construirii unei case doar ca coup de image, să poţi spune că stai în cartierul x din Pipera. Mie asta nu-mi zice decât nouveau riche iar sintagma e mai degrabă periorativă decât orice altceva.

Nu am o problemă cu parcurile rezidenţiale. Atâta timp cât casa mea e casa mea şi nu risc ca în anumite condiţii de întuneric şi ebrietate să intru pentru vecini.

Preferam obiceiul de a demonstra muşchi prin casa 'cea mai mare din parcare'. Măcar erau diferite.

Nu mă atinge, nu-mi lezează simţul estetic sau mai ştiu eu ce alte manifeste pentru artă. E doar o întrebare care mă tot bântuie.

Poza e de prin mexic, via exarhu.

2 comments:

The Gum said...

interesant. desi zona are si alte "fatete": http://www.fabricadeglucoza.ro

mărie said...

Tnx de link. Foarte tare iniţiativa, chiar o să-i urmăresc şi sper să se ţină de ea.

Nu am nimic cu zona, e o chestiune de gust personal apropo strict de casele la indigo.