Wednesday, August 22

'prinţesăreala' vine din detalii

De abia asta este getting in touch with your inner child. Care copil, recunosc, la mine nu e chiar atât de ascuns şi de înăuntru, îl scot la plimbare de câteva ori pe săptămână cel puţin şi mă simt foarte bine cu el de fiecare dată. Şi el se simte bine cu ceilalţi copii, noroc că suntem mai mulţi.

Ca să nu mai zic că îţi canalizezi râzgâielile şi chiţăielile şi vorbitul ăla cu vocea cu 2 octave peste tonalitatea normală către ceva sănătos şi fără consecinţe. Dacă scapă copilul la birou sau în relaţie .... aia e! Psycho bitch! Eşti nebună! :))

Dar cum să existe aşa ceva pe planetă? Practic mi s-a dat liber la a face pe prinţesa când am chef (asta cu 'numai când am chef' find primul pas spre noua viaţă plină de râzgâieli) :P




Vai ce-o să mă mai joc! Nu-i aşa că sunt cele mai drăguţe stickere pe care le-aţi văzut în viaţa voastră?

Scufi e cea mai tare. Ea stă la Viena şi vorbeşte vieneză şi ştie de magazine cu lucruri din astea. Şi nu numai că ştie, vizitează si achiziţionează. Şi ştie de unde să cumpărăm chestii cu capete de mort, şi unde sunt băieţii artişti, şi unde e punkareala, şi unde e sushi. Scufi e cea mai tare!

Vă mulţumesc doamnă, super cadou! :*

1 comment:

Anonymous said...

i pup u too, princess! de abia astept sa vad ce o sa meshtereshti din el :))