Wednesday, August 8

păcat

Câţi ani au trecut de când s-a deschis mall-ul din Vitan? Cred că cel puţin 5. Iar ei insistă cu numerotarea aia împotriva raţiunii a scaunelor din multiplex.

După 5 ani încă sunt cel puţin 20 de oameni în sală care ridică alţi oameni de pe scaune, câteodată chiar cu nervi şi certuri, pentru că nimeni nu îţi atrage atenţia asupra acelui 'stânga' sau 'dreapta' imprimat pe bilet.

Ce-i asta?! Numerotezi în funcţie de unghiul sub care vezi ecranul? O măsură luată de la idolii noştri politically correct de peste ocean? Să nu se simtă ală care are locul 17 mai prost decât ăla care are locul 1 când amândoi văd la fel de bine? Îmi distrugi prima parte din film cât oamenii îşi scot biletele şi se lămuresc cum e cu stânga şi cu dreapta.

Mă rog, aseară am simţit nevoia de experienţa multiplex, cu cola de 1 litru si popcorn cât pentru o mică armată. M-am trezit în întuneric, oarecum singură, în ultimul rând, uitându-mă la minori vrăjitori pe ecran. Ciudat! :)))

Oricum, Harry Potter a devenit foarte trist. În 2 ore am văzut un singur montaj de vreo 2 minute maxim în care copiii ăia chiar zâmbeau. În rest, probleme existenţiale, demoni, analogii şi metafore dureros de tangenţiale cu sisteme politice şi tot aşa. Şi eu care voiam să mă distrez un pic.

Nu e prost filmul, departe de asta, dar era fun şi copilărie şi magie iar acum au crescut şi o dau în probleme de oameni mari şi martirii şi conspiraţii.

2 comments:

Anonymous said...

aspectul asta mi-a scapat...desi imi face draci

mărie said...

Numerotarea împotriva clienţilor sau faptul că Harry Potter şi-a pierdut candoarea? :)