Tuesday, August 14

filmul care bate filmul (leapsa #10)

Dacă viaţa mea ar fi un film, ce film ar fi, huh? N-am mai făcut un tag de mult, tnx poofy ;)

Oooof, mă chinui aşa de tare să nu răspun previzibil şi să spun că ar fi un sitcom celebru al sfârşitului de secol cu oameni tineri, amuzanţi, geeky, frumoşi şi multă cafea.

În primul rând, aş spune că nu ar fi un film. Nu mi-ar placea să rezum viaţa doar la lucrurile importante care alcătuiesc cele 120 de minute de 100% suspans şi emoţie etc, etc. Îmi plac picăturile şi momentele.

În al doilea rând, aş vrea să atrag atenţia asupra implicaţiilor serioase pe care le are o astfel de decizie. Afectează mult mai mulţi oameni decât ai crede la prima vedere.

Să explic. Dacă, spre exemplu, aş spune că e Trainspotting (datorită părţii cu choosing stuff nu a părţii cu drogurile) cum ar ieşi Sandra şi Silvia şi Missy şi Andreea şi Mona din chestia asta? Calităţile anturajului lui Renton le-ar cădea lor în cap şi n-aş mai fi invitată la petreceri în pijamale prea curând.

În al treilea rând, alegerea unui film implică automat identificarea cu un personaj principal şi nu am astfel de idoli. Iar a spune că sunt unul din oamenii care umbă pe acolo prin vreun film pe care îl asociez vieţii mele ar însemna că sunt un fel de figurant la mine în viaţă. Not!

În al patrulea rând . . . nu mai am argumente valide. Oricum şi astea de mai sus sunt bollocks (engleza e pentru tine, Silvia :P) inventate ca să nu par chiar nebună, obsedată şi psihotică când vine vorba de Friends.

Şi nu sunt. Sincer aşa arată. Un pic din fiecare dintre copii ăia în funcţie de presiunea atmosferică, partea feţei care a salutat prima cearceaful în dimineaţa respectivă, de câte ori am prins stopul în intersecţie la Unirii in seara aia etc.

Şi e loc berechet pentru de toate, şi se întămplă de toate şi e geeky şi e amuzant şi plin de chestii nesemnificative la scară universală. Mă enervează rău de tot în ultima vreme raportarea continuă la scara universală.

That's it. Pentru mine e Friends. Că e viaţă.

Liber la leapşa. Cine doreşte să sară.
Am să direcţionez clar una singură, spre Monik, că n-am mai vorbit de multă vreme cu ea.

Alte tag-uri: peştişorul de aur, maria likes to . . , măriuca mică, vorbele mele, mâncare, vicii, cărţi, secrete, 24 întrebări pe loc, lista moşului.

Update: Silvia, treci şi tu la datorie

2 comments:

Monica said...

ioi, am uitat sa-ti dau de veste ca o sa scriu la leapsa, dar cand oi avea inspiratiune...filmul il stiu:)))

mărie said...

Phew...pentru un moment am crezut că nu mă mai iubeşti :)
Aşteptăm cu interes ;)