Monday, March 26

măriuca mică (leapşa #8)

Cu scuze, iar, mă mai achit de o restanţă, de data asta din direcţia De Ce, care zice să-mi dau anii şi pantalonaşii jos.

O zi din viaţa de lux de pe vremuri a subsemnatei:

1. Mâncare. Multă, multă mâncare.
Nu suport faptul că în Bucureşti se face numai porumb fiert şi niciodată cucuruz copt.


2. Adrenalină, sport şi sănătate. Dacă n-aş fi deja majoră şi ar vedea americanii poza asta, direct cu asistenţa socială pe cap le-ar veni alor mei. Asta era activitatea mea preferată. Şi nu exista CS pe vremea aia ca să măsluim pozele, chiar mă arunca sus de tot!!


3. Mâncare, again. :)) Asta e una dintre pozele pe care ai mei le îndrăgesc cel mai mult din perioada aia. Cică am făcut scandal mare că nu m-au lăsat lângă cazanul ăla cu mămligă. M-am revanşat în cele din urmă introducându-mă cu totul în el ... moment în care toată lumea a sărit să salveze mămăliga şi nu a mai făcut nimeni poze deci nu am dovezi.

4. Seara.... beutură!! Observaţi cum vară'mea e cuminte în colţ. A ştiut ea ce a ştiut. De aceeaşi vărstă fiind, ea se căsătoreşte la iarnă în timp ce eu probabil o să fiu prin vreo pădure pe undeva, afundată în zăpadă şi întrebându-mă chestii din alea grele. :D


5. Şi somn. La asta ţin în continuare foarte, foarte mult. Toate ca toate dar a nu se neglija somnul! Deşi, uitându-mă la mine în poza asta, cred că nu am mai dormit de mult chiar cu atâta nesimţire. Mama e bonus, e în continuare cea mai frumoasă. Şi în poza asta arată de parcă ar fi avut 16 ani atunci - not the case!

Odată trecută perioada de graţie, am început să mă încrunt.
Bine, eram după vreo 4 ore de antrenament cu sprinturi în soare din ăla de vară, şi ma şi pierdusem meciul de final.
Oricum, halal viaţă de adult.



Gata cu bonusurile! Să vedem şi alţi copii, să nu fiu doar eu ţintă potenţială pentru gânduri murdare pe internet din partea unor doage care umblă libere de stăpâni prin www. Dau mai departe la Silvia şi Sandra (care după ce mi-a zis că she doesn't do leapşa, ever, acum văd că mă bombardează cu taskuri din astea). Hai că ştiu că aţi fost copii frumoşi!

Alte tag-uri: vorbele mele, mâncare, vicii, cărţi, secrete, 24 întrebări pe loc, lista moşului.

Later edit: O somez, de asemenea, şi pe felipov care e un copil mult prea drăguţ şi blond-buclat. Dacă nu le pui tu la tine le pun eu la mine ... ce să-ţi fac dacă mi le-ai trimis :D

3 comments:

Sandra G said...

ce draguuuuuuuuutz! ma bag de data asta, absolut! dar o sa dureze un pic pana adun documentatia si o scanez :)

mărie said...

Ştiu, şi eu am răspuns la 2 săptămâni după ce am primit-o. Şi până la urmă am făcut poze la poze şi n-a ieşit chiar aşa de rău deci e şi asta o variantă, mult mai puţin time consuming.

Anonymous said...

hihi, super :)