Wednesday, March 21

scurtă trecere în revistă

Day from hell s-a terminat cu bine. Cu un pic mai mulţi nervi ... evacuaţi din creier pe ochi de data asta, dar bine. Pheww.

Am reuşit să dorm, nu mult dar foarte adânc, lucru pentru care, cu această ocazie, aş dori să-i mulţumesc lui Nea Puşcă pentru existenţa sa.

Dimineaţă, când am vâzut ploaia mocnită, am rezistat cu greu tentaţiei de a rămâne în casă aşteptând banii de numărat şi copii de făcut.

M-a scos din casă date-ul pe care-l aveam la poştă . .
Dimineaţă am ridicat coletUL, a venit prima tranşă de Threadless. Lovely! Păcat că am mii tricouri colorate şi afară plouă.

Am senzaţia ciudată că azi e luni.

7 comments:

Delice said...

ce ti-ai luat? ca nu-mi dau seama din pozaaa :)))

mărie said...

:)) prima tura e:

Reasons Not To Go Camping
Sailing The High Trees
Fishing
Peace and Hate. Can You Tell The Difference?
No Repeats!
Home Sweet Home
f(x)=sheep(x)m

me happy in color!

Junkymouse said...

si eu imi dorea sailing the high trees, dar nu l-am mai apucat! :(

zuza said...

si ziceam ca eu am exagerat cu 4 tricouri ;))
mai tare e ca i-au placut lui mama mult si si-a mai comandat si ea 2.. nu mi-as fi imaginat niciodata ca threadless e "magazin" for mommies :P
sa le porti sanatoasa!

mărie said...

@junkymouse: :( dar iti dai seama cate vor mai veni!! Important e ca am descoperit promiseland-ul :P

@zuza: way to go mommy! Si sa le purtati sanatoase. :)

Junkymouse said...

si mama mea vrea!!! hihihi

mărie said...

Bine. M-aţi convins să look into it. Mă duc în wee şi eu la mama cu ele ..... să văd ce zice. :P