Friday, March 23

wishful thinking - Obrint Pas

Mi-ar plăcea foarte tare să se sesizeze cineva şi să aducă Obrint Pas în România. Jur că mă ocup eu să aduc oameni la concert, toţi oamenii. Numa să îi aducă cineva.
Au început să iasă din ce în ce mai mult prin afară, deja nu mai e chiar peste mână România, au ajuns şi mai departe de eu de atât. Hai vă rog io!

Ca sunet:
Scrie la wiki. Eu oricum sunt în stare să pun degetul pe ce îmi place şi ce nu, dacă mă bagi în probleme de stiluri cu influenţe şi completări şi bla, bla ... m-ai pierdut.
Acest instrument al vieţii care reproduce cântece de ale lor din bătrâni sună într-un fel care n-are cum. Îmi aduce amite de daydreaming despre cum o să învăţăm să cântăm la trompete şi o să urcăm pe scenă şi ne lăsăm de slujbe şi ne apucăm de ska fulltime. E departe de trompetă, foarte departe, scos din nu ştiu ce ungher al istoriei regiunii ăleia....dar fac ceva cu cel de nu-ţi vine să crezi.

Ce zic:
Dacă nu ai apucat să asculţi live din gura unui om normal de pe stradă discursul independenţei catalane s-ar putea să sune un pic fals ce zic băieţii acolo. Dar nu, ala este discursul pe bune, ei chiar cred în el şi nu e deloc pe cât de diabetic te-ai aştepta pentru că au un mod de a-l reda care te face un believer. Cred că ne-am învăţat să privim orice discurs patriotic mai pasional cu o sprânceană ridicată. Bine, avem şi motive ....

Oof, am ajuns în mirişte cu postul ăsta. Idea e aş vrea să-i aducă cineva pe băieţii ăştia la noi.

No comments: