Friday, March 9

fără titlu (doar *zâmbet tâmp*)

Daaaaaaaa!!!! ... cu special features de sing along şi comentarii de la regizori şi karaoke şi opţiunea de a vedea filmul din cântec în cântec şi şi şi şi .. mă simt ca atunci când am primit pe la 7 ani prima bicicletă.

Fetelor, în aceste condiţii, adunarea la gura sobei cu favourite things şi 16 going on 17 devine prioritatea număru' 1.

Vai cât de frumos e!!! Mă uit la el ca tâmpita de aseară. O să-l pun pe noptieră să mă trezesc în fiecare dimineaţă direct în braţele lui Julie Andrews. Nu mai plec fără el în geantă, că nu se ştie când ajungi undeva la oameni care nu au văzut şi trebuie să le dai lumina. Gata. O să fac lumea mai bună cu filmul ăsta. Jur.

Am fost şah-mat la faza asta. Mulţumesc :)

1 comment:

Monica said...

deci ai avut bicicleta...eu nu:( sa nu-mi rup mana, ca cine mai canta apoi la piano?