Friday, March 16

knickers!!!

Să alunecăm în trivial ... n-am reuşit să găsesc articolul în ediţia online aşa că va trebui să mă credeţi pe cuvânt: în Băneasa, acolo lângă Ikea, vin şi OYSHO şi Bershka (ultima s-a cam cocălărit în ultima vreme, un fel de ce era Kenvelo la început şi ce e acum dar ... eh)!!!!

Vai câte lucruri o să-mi cumpăr.... (uite Silvia şosetele tale :D)


... şi o să-mi cumpăr ....


... şi o să-mi cumpăr.

PS: România liberă de astăzi, pg. 14, interviu cu marele developer din Băneasa - mai zice şi de Zara Home, dar eu nu cunosc deci nu laud, şi de Stradivarius.

1 comment:

Sandra G said...

Zara Home e un fel de Oysho al lenjeriei de pat, accesoriilor de bucatarie si al tuturor decoratiilor interioare in general... nu stiu daca o sa fie la fel de competitiv ca bam boo la bani, dar la oferta si cuteness - cu siguranta! :)