Thursday, March 22

amestecate rău

Mă alint cu gânduri de ducă şi estimări complet nerealiste privind lungimea perioadei în care m-aş complace în postura de fata lu' tata contra unei sume modice întru' întreţinerea persoanei proprii. Probabil n-ar ţine foarte mult.

Alinturi. Dacă ar cotiza şi fetele poate mi-ar ieşi .... mama voastă de nebune care m-aţi tentat, în cunoştinţă de cauză, cu gloria câmpului muncii .. oricum e numai vina voastră! Dacă nu veneaţi cu idei magnifice eram şi acum bine mersi acasă - acum nu reuşesc să-mi dau seama ce aş fi făcut dar sigur aş fi făcut ceva foarte interesant. :))

Dar diseară, mark my words, diseară, fac parada modei cu tricourile noi şi reîncep cultivarea cultului personalităţii .... că deja începe să sufere.

În altă ordine de idei, numai pe mine mă doare când mă uit la asta?!? (şi nu vorbesc aici neapărat cu domnii, care probabil fac altă sinapsă întâi în privinţa localizării durerii).
Jeez! Jur că simt dinţi sfărâmaţi şi aud sunetul caracteristic şi mă gândesc cu nostalgie la mărul verde şi frumos de basm folosit de obicei. Probabil s-a pensionat. Probabil s-a pensionat forţat, înlocuit fiind de o fată blondă şi puternică.

foto via Dl. M.incorporated, care e foarte ocupat şi important :P dar totuşi găseşte timp să ne descreţească frunţile :)

No comments: