Thursday, March 22

unde dai şi ce iese

Înjur despre domnii cu maşina de 2 luni. N-am pus linkuri către ei că mi s-a părut inutil, acum îmi dau seama că nici nu i-am numit. Cum îmi dau seama? Poftim referrer din google search ..

Singura dată când am scris midocar aici a fost atunci când înjuram Porche şi ziceam, prin comparaţie, de midocar că sunt drăguţi şi amabili şi prompţi şi săritori. Fuseseră drăguţi în cazul ăla.

Înainte de odiseea oglinzii.

Acum, dacă tot sunt prima în search la google, măcat să fiu cu părerea mea reală.

Să nu mai intre oameni aici şi să creadă că sunt ok. Nu sunt!

Google, ia d-acia: Midocar Sa, Midocar Sa, Midocar Leasing, Midocar Volkswagen, Midocar, Midocar, Midocar

2 comments:

Anonymous said...

te-ai gandit ca, probabil agentia lor de PR a monitorizat asta...oare cum a dat la raport: "Sa moara porsche Romania!!"
ahahhaha

mărie said...

:)))
Nu ţin neapărat să fiu în rapoarte online . . . dar daca tot e să apar, măcar să apar cu ce am de zis despre ei.
Şi o susţin şi pe aia cu Porsche în continuare .... să moară!!