Tuesday, August 28

vă rog confirmaţi sau infirmaţi

A auzit cineva ceva de Rage Against the Machine în Bucureşti în toamna asta?

Tocmai am aflat că ar fi un zvon dar de unde şi cum şi când şi cine îi aduce nu ştiu!
Şi, cel mai important, care e pagina aia care va suporta refresh-uri până afişează Bucureşti şi o dată şi un venue alături?

Exact cum am păţit şi cu Smashing Pumpkins pe care nu speram să-i văd vreodată live şi mă şi împăcasem cu gândul când s-au despărţit! And then . . . Nova rock 2007, ziua a 2a şi Billy pe scenă cântându-mi Today.

Bine că s-a întors Zack la ei, deşi mi-a părut un pic rău de Chris Cornell care a rămas astfel fără formaţie şi Audioslave a devenit 'trecut'. Dar am încredere în cariera lui solo.

Să vedem . . .

6 comments:

Anonymous said...

acu' am vazut si eu la radu ionescu pe blog :)

ar fi ceva

mărie said...

Ar fi, ar fi.
Să aşteptăm acum să se înfăptuiască minunea.

Cei cu legături/ cunoştinţe în cercuri înalte, vă rog să daţi un semn dacă ştiţi ceva, jur pe roşu că nu mai zic la nimeni :D

Anonymous said...

ratm ftw! :))

no seriously, ar fi tare sa vina :D

Anonymous said...

mergem, clar :D

killin in the name of ce nebunie tre sa fie

Anonymous said...

cornell n-a ramas fara formatie.el s-a dus sa vada lumea cum e el cand e solo(again).cat despre rage,o dau in lacrimi si-mi rup si toate oasele in mosh daca vin

mărie said...

Eu cred că a fost un domn şi s-a retras când a simţit că e posibil să revină Zach :)