Thursday, March 27

amestecate

Mda. Păsărelele iar cântă, verde e iarba, soarele-i sus pe cer, dusă e iarna etc etc. :D

Iar m-am minunat de extrem de performantul meu sistem imunitar care deja măturase tot sub covor de m-am trezit zen după 24 de ore să fără să fi rezolvat nimic. Am reuşit cu graţie şi cu forţa să mă ţin încă o zi într-o stare borderline depresie ca să fiu sigură că rezolv cauzele. În momentul în care nu m-ar mai fi durut, covorul s-ar fi lăsat peste încă nişte mizerie.

Amuzant altfel. Cum m-am trezit cântând în maşină şi mi-am dat peste bot. Că dacă mă lăsam şi acceptam soluţia de protecţie nu făceam decât să amân un moment inevitabil.

Jur că şi mie mi se pare ciudat câteodata dar atâta timp cât pentru mine 'face sens', suntem ok ;) :)))



În altă ordine de idei, mi-am adus aminte de ce nu folosesc televizorul decât pentru filme şi seriale. Am fost forţată de împrejurări să mă uit miercuri dimineaţă pe B1 la o emisiune despre manualele de religie şi orele de religie în şcoli. Îmi venea să muşc din televizorul ăla.

Cu reprezentantul Asociaţiei pentru Libertate de Conştiinţă (parcă, nu mai ţin minte) care venea cu argumente şi cu pasaje subliniate de mi se făcea pielea de găină şi un nene deputat de nu ştiu unde în discursul căruia nu am reuşit să identific nici un argument raţional. E ok că scrie că faceţi lucrarea Domnului dacă omorâţi cu pietre toţi vrăjitorii. E limbaj arhaic deci nu e instigare la crimă. Băăăă, vorbim de nişte copii!!

Cu o moderatoare care făcea pe faţă front comun cu deputatul şi care a ţinut discuţia pe tema 'dvs. chiar nu v-aţi boteza copilul, domnule reprezentant al asociaţiei pentru libertate de conştiinţă? Vai de mine? Serios?' parcă special pentru a se 'cutremura' babele şi a vota deputatul să le apere împortiva diavolului nebotezat.


Într-o altă ordine de idei, pentru domnişoara care nu înţeleg de ce insistă să mă citească deşi ar dori să pier sub un tir, vorba parazitului: 'bună seara şi bine te-am găsit draga mea, sperai cumva că am rămas fără idei?'. De mult mă chinui să înţeleg formele astea de voyeurism. Aştepţi să cad şi vrei să fii prima care află? Despre asta e vorba? Nu înţeleg şi pace. Dar încep să nu mai fiu nici măcar amuzată.


În încă o altă ordine de idei: săptămâna viitoare pe vremea asta sunt la curs intensiv de negociere, că tot mi se întâmplă din ce în ce mai des să fiu pusă în situaţii din astea şi sunt încă timidă :P. Ca orice corporatist care se respectă, este un curs intensiv în afara ţării, organizat din timp şi planificat la detaliu. Se ţine în bazar în Istanbul ;) Încep cu bluziţe şi fuste şi pantofiori şi ajung eu la un moment dat la contracte pe termen lung, nu? Voi investi în educaţia mea profesională :)))


Mai departe . . . aseară a apărut Sandu după 3 ani din neant cu un telefon de 'sunt în ţară, hai la un suc'. Şi, la numai 4 zile după ce mi s-au scurs ochii o seară întreagă la domnu' şi la accentul lui, de pe aceeaşi canapea mi s-au scurs ochii la acelaşi adorabil accent liverpoolian, doar că de data asta live, când dădea Sandu raportu' la doamna Sandu. Jur că e ceva cu accentele astea. Oricum, nu am reuşit să reţin în 3 ani exact unde stă el în ţara aia . . . acum sigur nu mai uit niciodată.


All's good :)

No comments: