Monday, March 3

scurt

Tot soarele ăsta numai la muncă nu îmbie. Dar văd că săptămâna asta începe cu randament. Aştept lucruri măreţe.

Am fost la Gală vineri. Nu am câştigat dar tot am urcat pe scenă, la numărul de magie :P, spre deliciul audienţei. Notă genială pentru Business Edu care iar face ceva pentru prima oară şi iese minunat şi care a avut *oaiele să rupă ritmul galei de premiere cu un număr de stand-up. Total neaşteptat într-o sală de oameni veniţi la cocktail. Jos pălăria domnului Tibi de la Trupa Cealaltă, nu vreau să mă gândesc cum e să 'ieşi' din club şi să te sui pe scenă la Mariott la un astfel de eveniment în faţa unui public care nu mai văzuse aşa ceva format din oameni care vorbesc pe scenă for a living. Respect!

Nu înţeleg de ce sunt iepuraşi pe pachetele de hârtie igienică zewa. Nu puteam să găsească un alt simbol, de preferinţă inanimat?!

Sâmbătă pe la 3 noaptea mi s-a făcut poftă de Michael Jackson. Nu mai ţin minte declanşatorul. Cert este că asta ascult de azi dimineaţă. Nici mie nu îmi este foarte clar cum şi de ce. Nu am avut niciodată o fază Michael . . . adică nu e vreo pasiune redescoperită. E foarte ciudat. Praf o să fac profilul ăla de LastFm.

Mă enervează că nu mi-am reparat aparatul foto. Am făcut o combinaţie genială, atât cromatic cât şi simbolic, între paharelul mov, zambila albă albă şi buburuza mărţişor. Şi aş fi vrut să vă arăt că e foarte draguţ şi "bine-dispunător". Sper să fie numai displayul crăpat, nu obiectivul. Trebuie să ajung să repar şi ăla şi habar nu am unde. Uff.

Spre marea mea surprindere, ceea ce a început ca un experiment impus gen 'hai să vedem şi asta cu ce se mănâncă ca plecăm liniştite în expirat după aia' s-a transformat într-o seară foarte frumoasă, sâmbătă la Chicane. Aşa-mi place când mă simt bine în situaţii în care nu mă aşteptam să mă simt bine ;)

Ieri am văzut filme. Iubesc să văd filme cu Andra!!! De la ea am învăţat valoarea şi bucuria unui film prost la momentul bun şi trăit ca atare :))))


Nu sunt fan al genului ăsta de posturi cu 'm-am trezit dimineaţă şi mi-am făcut cafea şi am plecat la muncă' şi nu ştiu de ce tot apar. Cred că am foarte mult chef de scris şi, exact ca în sesiune când te trezeşti cu chef să citeşti clasicii ruşi numai să nu te apuci de citit cursul, aş scrie orice numai ce am de scris nu. Mă duc să-mi redirecţionez energiile!

No comments: