Thursday, March 20

b

Eu nu-i sugerez mecanicului cum să-mi repare maşina, deşi e a mea.
Nu mă bag peste tehnica de pensat a cosmeticienei, deşi eu voi ieşi apoi cu faţa aia pe stradă.
Ce-ar mai fi să-i spun bucătarului drag de la Smart's cum să-mi facă spaghetele.
Sau să-i explic doctorului când mă taie că eu cred că incizia ar trebui să fie transversală nu prin puncţie cum vrea el.

Dacă plătiţi un om pentru nişte competenţe de ce plm nu îl credeţi pe cuvânt şi nu-l lăsaţi să-şi facă treaba?!?!?

3 comments:

Anonymous said...

Daca cineva lucreaza pentru tine atunci ii zici cum sa faca si ce sa faca. Daca cineva iti ofera un serviciu, un produs, atunci nu-i zici chestiile astea. E vorba de nivelul discutiei. Pune-te la un nivel mai sus, nu provide-a munca ci un serviciu, consultanta, ceva si atunci se schimba totul.

mărie said...

Întotdeauna există nuanţe. Şi întotdeauna există momente personale de defulare . . iar atunci, nu te mai interesează nuanţele. Aia e! ;)

Anonymous said...

Cam inteleg