Monday, March 31

din categoria 'cenuşă în cap'

Noroc că am oameni cu simţul umorului în jur.

Nu o să mai comentez niciodată când mi se mai aruncă un 'puştoaico' în nas, când cu toate impresiile mele de independenţă astăzi m-a dovedit un aspirator.

Şi m-a dovedit într-atât încât am fost nevoită să-mi sun fostul prieten să-l întreb dacă sacul de la aspirator e textil sau de hârtie.

Şi cum îl schimb.

Şi unde găsesc rezerve.

Toate astea în condiţiile în care el a plecat şi eu m-am mutat înapoi acum aproape 6 luni!!

Repet: noroc că am oameni cu simţul umorului în jur, myself included ;)

1 comment:

Junkymouse said...

las' ca e mai bine decat sa-l suni sa te imprumute ca ai pierdut avionul (si pentru inca 5 colegi de birou printre acre si seful tau) si... daca poate... sa te si duca de la aeroport acasa daca tot ai ratat avionul