Friday, February 29

happy, sunny, weekend :)

Finalul de lună dureros din punct de vedere financiar are avantajul de a scutura rutina.

Abia aştept weekendul ăsta. Am o listă kilometrică de chestii simple pe care vreau să le fac şi pe care nu le fac pentru că de obicei trec din cafenele în cafenelele în cluburi în mall.

Cea mai mişto oră liberă din ultimele luni a fost aia de duminica trecută când ne-am jucat cu poi-urile în parc. Pe gratis.

Scurtă paranteză . . . . E tare că suntem şi toţi sincronizaţi în starea asta. Nu îmi aduc aminte de vreun început de an în care să fim TOŢI pe mode de subzistenţă pe o perioadă atât de întinsă. Până acum cantitatea cumulată de bani în grup nu a scăzut niciodată sub o limită care ne garanta tuturor confortul. "Dai tu acum, dau eu mai încolo" etc.

Revenind la lista aia lungă . . .nu înţeleg de ce:

Nu ne mai adunăm în seri sau weekenduri să gătim pentru că e mult mai comod să suni la Wu Xing sau Trenta sau orice alt delivery.

Nu ne mai adunăm la căldurică şi filme pentru că . . . să mor dacă ştiu de ce.

Nu mă mai plimb prin parc că nu se găsesc locuri de parcare în apropierea parcurilor :)))

Nu mă mai plimb pe magheru sau pe chei pentru că puterea obişnuinţei mă opreşte în faţa maşinii când ies din scara blocului.

Mama ei de comoditate că mă scoate din sărite cât de numai gura e de mine la anumite chestii!

Am făcut şi eu şi Sandra nişte sălăţele şi nişte mâncăruri geniale săptămână asta la birou pentru că nu am mai comandat acelaşi piept de pui cu cartofi sau aceeaşi pizza fără ardei dintotdeauna.

Am ajuns într-un final dramatic să văd Sound of Music şi să-mi îngrijesc plantele şi să-mi fac ordine în dulap şi să citesc şi să-mi aranjez cărţile şi hârtiile de acasă. Pentru că nu am mai sărit din birou direct în cafenea.

Mega boost de energie.

Încă o scurtă paranteză . . . . dacă ar fi fost zăpadă la munte acum şi n-aş fi putut merge aş fi fost acasă nervoasă nu zburdând pe câmpii cu zâmbetul pe buze. Recunosc :D

Dar uite aşa mă enervez pe mine. Că iar e soare afară. Că ştiu că va fi soare din ăsta blând şi temperatura perfectă pentru mine foarte puţină vreme înainte să ajungem iar la 40 de grade în martie. Şi iar nu fac nimic. Ca astă toamnă şi ca primăvara trecută. Când suspinam la ele de la geam dar stăteam în weekend să-mi dreg mahmureli în cafenele la întuneric.

Gata! Să mor dacă mai dau bani pe benzină în perioada asta! Să se termine şi aia e! Dacă nu-mi fac de bună voie plăcerile, măcar de nevoie să mi le fac :)

Un weekend minunat şi la aer vă doresc şi dumneavoastră. Cu lalele şi brânduşe.

2 comments:

Junkymouse said...

me shoarece blond: cum te joci cu poi-urile?

mărie said...

Eu încă sunt în total awe of Sandra în timp ce se joacă cu poi-urile. Iar ea se îndreaptă spre ce fac oamenii aici

Fun, fun, fun :D