Thursday, February 28

Mi-e somn şi cred că m-a lovit astenia. Şi mă zgârie fumul de ţigară în gât.

Mi-am dat seama că sunt prinţesă mai degrabă spre cenuşăreasă (tot am făcut mişto atâţia ani că dacă îmi pierd vreun pantof la bal chiar sunt singura fată peste 18 ani care poartă atât de puţin).

Revenind, am suflet de principessă dar nici măcar un item de îmbrăcăminte potrivit în dulap. Deci pregătirea pentru 'bal' arată exact a pregătire pentru o banală sâmbătă seara on a bad hair day când nimic nu vine cum trebuie şi nimic nu e spălat şi călcat şi mai bine nu mai ieşi din casă deloc.

Iar eu nu am iepuraşi, veveriţe şi mătuşi ursitoare să-mi taie material în aer, să-mi lege funda la spate şi să arunce cu praf de zâne să găsesc loc de parcare mâine la Mariott.

Dar tot plec cu prinţul . . . . aaaaaa. . . premiul ;)

No comments: