Monday, February 25

coloana sonoră

2 gânduri pe tema dată:

1. Ieri, în parc, mi-am dat seama că nu am mai ascultat 'nimic' de foarte multă vreme. Din casă cu VH1 direct în maşină cu casetofonul şi la birou cu media playerul iar când nu e muzică, e conversaţie. Ieri, în timp ce mă uitam fascunată la Sandra care se juca cu poiurile, mi-am dat seama că aud agitaţie de oameni. Foarte tare :)

2. Am fost la Enchanted aseară. Aş putea să fac o paranteză cu coloana sonoră a mall-ului dumnică seara dar este un post optimist. Deci Enchanted. Foaaaarte tare! Speram să fie făcut la mişto că altfel premisele anunţau o porcărie dacă ar fi încercat să o facă la modul 'serios'.

Mi-am adus aminte de Radu care urla la mine în mijlocul muntelui 'Maria, dar de ce cânţi?!?!' că dădeam o notă finală frazelor. N-aţi înţeles nimic. Dacă nu ar fi societatea care să inhibe manifestările de tipul ăsta jur că aş arde-o prinţesă disney. Pentru că pe dinautru exact aşa trăiesc senzaţiile de bine, de primăvară, de fluturaşi etc. . . . cu piruete în mers şi 'la, la, la, la' :D

No comments: