Tuesday, February 5

hai să vedem . .

Energia mea e pentru mine şi pentru ce decid eu că este!

Vai cât am obosit luptându-mă cu mizeria şi nedreptatea în loc să mă plimb prin parc. Call it 'ignorance is bliss' . . . e irelevant. Nu vreau să salvez lumea, nu vreau să fiu martiră pentru nimic, nu vreau să mut munţii, nu vreau să "dovedesc" chestii. Nici măcar mie. Că eu le ştiu. Iar pe alea pe care nu le ştiu le bănuiesc.

Vreau să am oamenii ăia lângă mine tot timpul iar în rest . . . vreau să fie soare din când în când şi zăpadă din când în când şi să ies la dans din când în când şi să beau o cafea din când în când şi să merg la un concert din când în când. Şi am avantajul epocii în care pot să fac toate astea fără să mă lovesc de sistem şi mizerie şi nedreptate.

Nu am sărit în extrema opusă. Mă duc conştient în ea ca să mă echilibrez. Nu mai am energie pentru status quo. Şi a o lua "încet, încet" nu funcţionează. Aşa că mă gândesc că o fi mai uşor din postura de a da energie pentru ce merită decât îmi este acum să mă abţin să dau energie pentru alea care nu.

No comments: