Thursday, February 21

semne bune ziua are

Hoho! Şi încă câte!

Multe din categoria 'nu pot să povestesc încă' :)). Pare a fi o categorie care se tot măreşte în ultima vreme. Iar eu sunt modelul care urlă în toate cele patru zări când e de bine. Mă rog ;)

Soarele începe să fie soare pe bune.

Ieri am stat de poveşti cu oameni de demult şi iar m-am întrebat de ce nu se întâmplă asta mai des. Am trăit iar sentimentul ăla de familiaritate total special şi unic - ăla care apare în mijlocul a 250 de necunoscuţi.

Azi am băut cafea în hanorac, afară (rog fetele să nu sară că eu oricum stau în tricou pe pârtie şi că nu e mare lucru pentru că este).

Diseară plec la drum. Ies iar din bucueştiul ăsta urât pe care nu îl mai suport.

Urmează două zile despre care sunt extreeeeeem de curioasă şi pe care le aştept de mult.

Sâmbătă e iar party.

Ce-mi place când renunţ la ciudăţenile din capul meu şi las trecutul să mi se pupe cu prezentul . . . e dovada cea mai bună că alegerile au fost întotdeauna alea corecte. Că au fost luate nu pe baza unor suprafeţe ci pe baza unor simţuri şi instincte mult mai adânci :)

Un weekend minunat vă doresc şi dumneavoastră :)

No comments: