Thursday, February 28

nu, nu, nu

De ce nu mai e soare? :(

Cât de puţin ne ia să ne obişnuim cu binele . . . 4 zile şi gata!, azi dimineaţă nici nu m-am mai uitat pe geam să îmi confirm prezenţa lui ca să ştiu câte straturi îmi iau pe mine.

Nu-mi place deloc că sunt răcită. V-am mai explicat eu că se întâmplă atât de rar încât mă simt paralizată complet când se întâmplă. Deşi, obiectiv, este o formă de răceală pe care organismul sor'mii, spre exemplu, o face de câteva ori pe an.

Sor'mea este foarte, foarte tare! Ruşine mie că nu observ lucrurile astea mai des. Ruşine mie că nu interacţionăm destul de mult încât să aibă când să iasă la suprafaţă lucrurile astea.

Weekend-ul arată foarte bine de unde îl privesc eu. Filme şi cooking şi poi-uri şi badminton (deşi e cam gay ca sport :))) dacă ne ajută soarele de care ziceam mai sus.

Iar mâine am gală de premiere de poveste şi ocazia de a mă îmbrăca în prinţesă :D :D :D. Me! Me! Me! Ce tare ar fi să câştigăm! ;)

No comments: