Wednesday, February 20

muzici


Râdea Sandra de mine acum câteva zile ca profilul meu de LastFM este probabil subiect de analiză la ăia acolo, că nu ai cum să ai pe primul lor ever NOFX şi pe al doilea Tori Amos că . . . . pur şi simplu nu se poate!

Mda.....mie mi se pare overall destul de închegat. Adica recunosc că Janis Joplin între Mad caddies şi Flogging Molly e un pic ciudat. De asemenea şi Kate Nash şi Lily Allen între Dropkick Murphys şi Rancid :))))

Hahahaha....corect. E un pic amestecat.

6 comments:

void said...

Hehe let me guess, 3 feet smaller e un new entry in top 20? ;))

mărie said...

Am ascultat randomly până prin iulie.
La greu în august şi septembrie, îainte şi după last day out unde au fost bestiali.
Acum tot din când în când (au locul lor în playlistul 'de scandal' :))) ), cu dragul ăla special cu care asculţi bucăţile alea pe care le-ai văzut şi live :)

void said...

I see, credeam ca ti-au reintrat in gratii de cand cu Underfest-ul :)

mărie said...

N-am ajuns la Underfest :(

Sunt acolo sus din vară de când 'mă pregăteam' de atmosfera de festival.

Anti said...

face sens, si inca cum

mărie said...

:)) aşa ziceam şi eu :D