Tuesday, February 26

pe scurt

Vreau să trecem odată pe ora de vară. Să fie soare până la 7-8 şi să nu mai visez parcuri şi plimbări la birou ci să mă duc în parcuri şi la plimbări după birou.

Vreau să apară şi în zona asta doamnele din centrul vechi care vindeau floricele de grădină şi de câmp sau lalele căzute din camion la 3 lei buchetul. Să am flori pe birou în permanenţă. Acum sunt numai florării care au flori din alea perfecte. Not my kind, pe lângă faptul că sunt scumpe. Alea mi-au dat tot timpul impresia de flori de 'demonstaţie' - 'îmi pare rău', 'sunteţi o clientă importantă pentru noi', 'sunt un domn de ziua femeii' etc. Mă rog, vreau bucheţele mici cu flori fără nume sonore şi nobile :P

Vreau să încep să mă gândesc la primăvară şi vară.

Vreau să fug undeva în weekend. Mi-e foarte greu să mă urnesc să mă plimb în Bucureştiul în care sunt obişnuită de atâta timă să mă deplasez cu maşina. Şi nu mai suport să stau în casă. Şi încă nu e destul de cald pentru terasa Cafe Latte.

Vreau să-mi iau bilet la Lenny Kravitz. Măcar atât să fac dacă el a bătut atâta drum ca să-mi cânte de ziua mea.

Vreau oameni pentru Rock Werchter. Nu o să mă duc singură în Belgia! Dar sunt o plăcere în road trips ;). Hai să facem o gaşcă de necunoscuţi şi să mergem. Sau înglobaţi-mă şi pe mine dacă aveţi deja gaşcă de mers.
Nehotărâţii, fiţi atenţi la line-up-ul de până acum:
  • REM
  • Radiohead
  • dEUS
  • Lenny Kravitz
  • The Chemical Brothers
  • MIKA
  • Sigur Ros
  • Kaiser Chiefs
  • Nightwish
  • Ben Harper & the Innocent Criminals
  • Counting Crows
  • Editors
  • Roisin Murphy
  • The Hives
  • Chris Cornell
  • The Kooks
  • Air Traffic
  • Justice
  • Digitalism
  • KT Tunstall
  • Beirut
  • Gossip
  • John Butler Trio
  • Band of Horses.
:D Hahahahah, văd că numai gânduri de vacanţă am ;)

2 comments:

Regina Crabilor said...

Si la mine e la fel. Vara, soare si tot ce e in campul semantic al vacantei, plus ganduri MARI spre Rock Werchter. So, promit ca te iau in gashca mea, we're nice, we have cookies :).

mărie said...

Cookieeeeeeeeeeees!!! :D

Rock & cookies ;)