Monday, January 8

Catapultată înapoi în realitate

Back to work, back to school, back to reality! Şi totuşi, bine că am revenit de abia acum şi nu pe 3 :). Bine v-am regăsit!

A fost altfel, frumos dar altfel. Ce mi-a rămas cel mai clar în minte din vacanţa asta au fost kilometrii nesfârşiţi, alergătura (care pe mine mă umple de energie deci nu o zic la modul nasol), lumea paralelă de la Băişoara (cred acum cu tărie în supremul clişeu cu "oraşul care perverteşte") şi ninsoarea ca-n fraţii Grimm urmată de imaginile de basm ale copilăriei. Nu înţeleg, cum să vrei să vină vara în aceste condiţii?

Ce mi-a lipsit a fost sentimentul de "aici trebuie să fiu" şi capacitatea de a pune degetul pe ceea ce l-a împiedicat să mă înnăbuşe ca înainte. Eu iarna o trăiesc sufocată. Iarna asta a fost doar frumoasă până acum. Nu ştiu cine a dat butonul mai încet.

Dar azi am venit zâmbind la soare până la birou deci e bine, fundamental sunt foaaaaarte ok. "Soul searching"-ul şi psihanaliza pot să mai aştepte un pic. :)

1 comment:

Anonymous said...

ce-ar fi sa facem totusi soul-searching-ul ala...asa cat mai light posibil ...la o bere/chocolat/delicatesa culinara? eu am un chef ....