Monday, January 8

rezumat. alergătura de care ziceam

22 - 25 dec: Plaza - Unirea - Vitan - City Mall - Victoriei - Plaza - Romană - Unirii - Lipscani - Unirii - Vitan (şi totuşi, am reuşit să dau mai mult pe ce mi-am luat mie decât pe cadouri - asta se întâmplă când nu mai ajungi în magazine 3 luni)

Apoi, după un Ajun şi Crăciun ca la carte, am băut, dormit şi mâncat 2 zile (şi vorbesc serios, numai asta am făcut) şi a început călătoria iniţiatică.

28 dec: Bucureşti - Braşov
29 dec: Braşov - Predeal - Braşov
30 dec: Braşov - Predeal - Bucureşti
31 dec: Bucureşti - Piteşti - Râmnicul Vâlcea - Valea Oltului - Sibiu - Alba Iulia - Cluj - Băişoara
01 ian: somn (ar fi fost culmea să plec la drum pe 1)
02 ian: Băişoara - Târgul Mureş - Sighişoara - Braşov - Buşteni - Bucureşti
03 ian: trebuia să plec la Braşov dar s-a închis dn1 şi am decis sa nu mă joc, totuşi, cu viaţa mea
04 ian: Bucureşti - Predeal - Râşnov - Poiana Braşov - Braşov
05 ian: Braşov - Poiana Braşov - Braşov - Predeal - Buşteni
06 ian: Buşteni (am vrut Poiana dar am renunţat) - Bucureşti

Tragem linie şi .............. 1724 kilometri minunaţi! Aşa de dor îmi era!!! De drum lung şi de muzica rituală, de urlat la stele Mihaela Mihai şi Angela Similea şi Violent Femmes şi Cake şi Me first şi Deftones şi multe altele!!! De momentele în care îmi adorm prietenii în maşină şi rămân singură cu drumul drept în faţă. :))))))

Dedic acest post celor de la Midocar care mi-au explicat râzând de la înălţimea lor de bărbaţi şoferi la unu şaizeciu' meu feminin de glumă la volan ce sunt că nu am cum să fac 10.000 de km în mai puţin de un an.

3 comments:

Anonymous said...

de ce spui Ramnicul Valcea si Targul Mures? stii ceva special despre articularea numelor proprii?:)

Anonymous said...

(zombie walk) get gun... kill anonymous... save world...

or at least shove that ":)" up his ___ (connection lost)

mărie said...

@anonymous. point taken. nu stiu de ce le-am scris asa.

@seb. shhhhh. sa nu mai stie nimeni ca eu detin ADEVARUL cu privire la articularea numelor proprii :P