Wednesday, January 10

După ce că e greu să îţi reintri în ritm după vacanţă, faptul că nu merge netul, mail-ul, reţeaua internă şi serverul pe care am toate documentele face tranziţia aproape imposibilă. Eh….timp pentru mine. Am trecut deja prin jumătate din biblioteca de aici. Păcat că am fost fată cuminte şi mi-am făcut curăţenie în mail-uri şi pe birou înainte de vacanţă; ar fi fost un pass time plăcut în situaţia asta.

M-am întors cu chef de muncă, chef de scris, chef de sport, chef de lăsat de fumat, de început mii proiecte personalo-profesionale pe care le tot amân de ceva vreme bla, bla, bla şi câteva ore de repaus forţat m-au lovit la temelie. Exagerez că sunt nervoasă. Temelia e mult mai tare de atât şi starea va trece. Dar sunt blocată într-un birou, fără treburi urgente când afară în Bucureşti e soare şi afară la Braşov e zăpadă.

2 comments:

nichita said...

ai cam multe chefuri. singurul meu chef la inceput de an este sa vina mai repede alte chefuri. de 1 mai de ex, concediul de la vara sau chiar revelionul viitor. si binenteles, diversele aniversari si nunti dintre ele.

mărie said...

:))) dar nu suna rau deloc toate chefurile astea ale tale :P